GD GİRİŞİM

Anasayfa / GD Girişim

Girişimciler için yeni "Yatırım+Kuluçka Merkezi" Modeli
Dünya'da ve Ülkemiz'de hızla yaygınlaşan, Finansal Yatırmcılık, Melek Yatırımcılık, Kuluçka Merkezleri ve benzeri girşimcilerin desteklendiği platformlara GD Holding A.Ş. yeni bir bakış getirdi.

Girişimcileri yeni iş kurarken operasyonel süreçlerden ve maaliyetden arındırarak, en iyi bildikleri işe, yaratıcıklarına odaklanmalarına olanak sağlayacak "Yatırm+Kuluçka Merkezi" Modeli hayata geçirdi. Şimdiye kadar TrCRM, dersverir.com, SERİELEMAN gibi markaları hızla hayata geçiren GD HOLDING A.Ş., yeni girişimcilerin gereksinin duyduğu teknik altyapı desteği, hukuk hizmetleri desteği, muhasebe desteği, idari, HR ve lojistik desteği yanı sıra pazaralama faaliyetlerinede yatırım desteği veren yeni Girişim modeli ile fark yaratıyor.

Yeni Yatırım Modeli

Yeni yatırım modellerinin özellikle yeni girişimciler için büyük kolaylık sağladığını vurgulayan GD HOLDİNG A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı GÖKHAN DUYARLAR, "2015 Senesi içinde biri İngiltere merkezli olmak üzere, 3 yeni projeyi daha hayata geçirmeyi planlıyoruz. Global pazarı hedeflediğimiz mobil arkadaşlık platformuzun önümzdeki haftlarda lanse edeceğiz. İki genç girşimci arkadaşımıza Holdingimiz bünyeside tüm desteklerin sağlandığı ortamda yeni mobil platformumuz en hızlı şekilde hayata geçiriyoruz.

Girişimci arkadaşlarımız yeni oluşturduğumuz şirketteki hisselerini korurken, projenin altyapı, hukuk, idari, pazarlama gereksinimleri ve arkadaşların aylık finansal gereksinimleri Holdingimizin tarafından karşılandı. Onlara Global Pazarda başarı olmaları için her türlü kaynağı sağlayarak projenin hızla hayata geçmesini sağladığımız görmek yeni uygulamaya koyduğumuz "Yatırım+Kuluçka Merkezi" Modelimizin ne denli başarılı olduğunuda görmüş olduk" dedi.

Sıradaki Girişimler

Gökhan Duyarlar, sırada bekleyen diğer girişimlerin "Dijital Pazarlama" ve "Ekip-Takip" platformları olduğunu belirtti. "Projeyi bize sunan arkadaşlarımızla onları rahatlatacak, güvenceye alacak sermayedar anlaşmasını ve bir yıl içinde öngörülen bütçe hedeflerini beraber oluşturuyoruz. Sonrasında ise onların önünü açacak her türlü desteği vererek, hayallerini geliştirmelerinde önemli rol oynamak istiyoruz" dedi.

Ocak ayında "Yatırım+Kuluçka Merkezi" modeli ile Türkiye'nin ilk kitlesel fonlama "crowdfunding" platformu olan crowdFON.com sitesinin %20 lik hissesine de ortak olan GD HOLDİNG A.Ş. başarılı formülünü uyguluyacak yeni projeleri arayışını sürdürüyor.



Gökhan Duyarlar Hakkında

Yakın Doğu Üniversitesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Gökhan Duyarlar, profesyonel iş yaşamına 2000 yılında başladı. Kariyeri boyunca HP, Alcatel, Telsim Oksijen Teknoloji, Sabancı Telekom ve Superonline gibi kurumsal şirketlerde üst düzey yönetici pozisyonlarda görev alan Duyarlar, 2009 yılı itibariyle kurucu ortağı olduğu Global Teknoloji firmasının Genel Müdürlüğü’nü üstlendi. Gökhan Duyarlar, 2014 yılında GD Holding A.Ş.’yi kurarak; Global Teknoloji, Eleman.net, Radix, Pikoser, Dersverir.com, TR CRM, Serieleman.com ve crowdFON gibi alanlarında lider markaları tek bir çatı altında bir araya getirdi. Duyarlar, çalışma hayatına GD Holding A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı olarak devam ediyor

bilgi@gdholding.com.tr
www.gdholding.com.tr


Projelerinizi Destekleyelim

Yaratıcı fikirlerinizin gerçekleşebilmesi için projelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.



Kişisel Bilgileriniz

Proje Bilgileri
1) Lütfen Girişim Projenizi/Ürününüzü Anlatın. (Proje/Ürün hangi aşamada? Kaç kullanıcı/müşteriniz var?)
2) Ürününüz nasıl çalışıyor? Hangi probleme çözüm öneriyorsunuz? Kullanıcının/Müşterinin hangi ihtiyaçlarına cevap veriyorsunuz? Kullanıcı/Müşteri sizce bu sorunun ne kadar farkında?
3) Pazardaki rakipleriniz kimler? Küresel rakipler ve karşılaştırma kriterleri var mı? Projeniz/Ürününüz yerel ve/ya küresel oyunculardan nasıl farklılaşıyor? (konum, fiyat, teknoloji, hız vs.)
4) Yeni kullanıcıları/müşterileri kazanma modeliniz nedir? Halihazırda varolan kullanıcı/müşterilerinizi nasıl elinizde tutacaksınız?
5) Türkiye veya dünyada kaç tane potansiyel kullanıcı/müşteri olabilir? Ulaşabileceğinizi düşündüğünüz pazarın toplam büyüklüğü ne kadar?
6) Ölçeklenebilirlik ve büyüme açısından karşılaşabileceğinizi düşündüğünüz sorunlar neler? Bunları nasıl çözmeyi düşünüyorsunuz?
7) Gelir modelinizi anlatınız. Kim kime ödeme yapıyor, müşterileriniz kimler? (Şirket bugün ve gelecekte nasıl para kazanacak?)
8) Gelecek 6 ay, 12 ay ve ötesinde geliştirme ve büyüme yol haritası nedir? Ürününüzü kısa, orta ve uzun vadede hangi pazarlara, nasıl açmayı düşünüyorsunuz?
9) Takımınız kimlerden oluşuyor? Lütfen mezun oldukları okulları ve şimdiye kadarki iş tecrübelerini belirtin.
10) Neden GD Holding? GD Holding’in adını nereden duydunuz? Sizce GD Holding Kuluçka Merkezi fikrinize nasıl katkı sağlayabilir?




© GD HOLDİNG - 2018, Tüm hakları saklıdır.